.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد پیش پورحسین ماند!!

پس از شکست سهمگین محمود احمدی نژاد از محسن رضایی در مناظره امشب، یک منبع آگاه در صداوسیما فاش کرد: پس از خروج محسن رضایی از استودیوی مناظره، احمدی نژاد در استودیوی مناظره نزد پورحسین ماند و به ضبط مجدد برنامه مناظره یک نفره پرداخت!

به گزارش شمال نیوز به نقل از  آینده، اطرافيان احمدي نژاد و بويژه حاميان وي در معاونت سياسي سازمان صدا و سيما که پیش از این بشار شخص رییس جمهور مناظره هواداران نامزدها را در این دوره تعطیل کردند، با فشار وارده بر صداوسیما توانستند به بهانه نقد عملكرد دولت نهم در برنامه یکشنبه شب ميرحسين موسوي،‌ يك وقت طلايي به احمدي نژاد براي پاسخگويي به نقدهاي وارد شده به وي بگیرند و در حال حاضر در حال ضبط این برنامه هستند.

گفته مي شود فعلا بحث بر سر اين است كه اين فرصت طلايي در چه زماني به احمدي نژاد اختصاص يابد تا بيشترين بهره تبليغاتي را براي وي داشته و نامزدهاي ديگر نيز عملا پس از آن فرصت دفاع از خود نداشته باشند.

پيشنهاد اطرافيان احمدي نژاد اختصاص يك وقت تلويزيوني در روز چهارشنبه قبل از انتخابات است و این در حالی است که طبق قرعه کشی پر سروصدای انجام شده، آخرين برنامه هاي نامزدها سه شنبه شب با برنامه تلويزيوني ميرحسين موسوي به پايان مي رسد.

اين در حالي است كه احمدي نژاد نيز هم در مناظره خود با كروبي و هم در گفتگوی ویژه خبری، به جای نقد کروبی و بیان برنامه های خود، بارها با ارائه آمارهاي غيرواقعي و عجیب به نقد و تخريب دوران نخست وزيري ميرحسين پرداخت و از جمله با محاسبات فوق ریاضی خود، درآمد دوران جنگ دولت با نفت کمتر از 10 دلار را بیش از دوران خود با نفت حدود 100 دلار دانست. اما نه تنها از طرف مجري به وي تذكري داده نشد بلكه وقت پاسخگويي نيز براي ميرحسين اختصاص نيافته و وي مجبور به دفاع از عملكرد خود در فرصت مناظره ديشب شد.

گفته مي شود ستاد ميرحسين نيز احتمال دارد با جمع آوري اتهامات بي پايه و اساس احمدي نژاد به وي و دوران دفاع مقدس در برنامه هاي تلويزيوني احمدي نزاد كه موسوي حضور نداشته خواستار اختصاص وقت براي پاسخگويي شود. چرا که احمدي نژاد در همه برنامه هاي اين چند روز خود در تلويزيون به دوران دفاع مقدس و مديريت ميرحسين موسوي حمله و با آمارهاي غيرواقعي سعي در سياه نمايي اين دوران داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 خرداد 1388
از تلاشهای دکتر رضایی در شفاف ساری شیوه مدیریت 4ساله احمدی نزاد صمیمانه سپاسگزاری میشود واگر ایشان رای هم نیاورذ که امیدوارم موفق شود خدمت بسیار بزرگی به ملت شریف ایران و به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که به نظر حقیر از عملیات جنکی هم توفیقات بیشتری داشته است
نا شناس 19 خرداد 1388
بفرمائید4سال وقت داشت چیکارمیکردکه حالاوقت کم آورده وداره دست وپا میزنه؟
سید 19 خرداد 1388
به نام خدا
انصاف داشته باشید موسوی دروغ شاخدار می زند ؟؟؟
حبیب مینا 19 خرداد 1388
امیدوارم در دقیقه 90 مردم تصمیم بگیرند برنده واقعی مناظره ها که در تمام زمینه ها توانمند بود انتخاب کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.